Hakkımda

4 yorum

Merhaba

Ben Sinan Arslan 1985 istanbul doğumluyum.Yazılım Alanında çeşitli kurum ve kuruluşlarda Yazılım Uzmanı ,Yazılım Uzman Yardımcısı ve Yazılım Eğitmeni görevlerinde yer aldım .

Yazılım Hayatıma 2010 yılında Ahi Evran Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde Delphi 7 ve C++ ,Dev C gibi diller üzerinde eğitim alarak  ilerledim.Hayatıma  Visual Basic dilinin girmesiyle kodlama alanında yeni bir dünya olarak gördüğüm Microsoft Tekolojilerine yöneldim.Bu aşamada  C# olmak üzere  kodlama hayatıma  devam ettim . Yazmış olduğum uygulamar Asp.Net Webfroms ve Asp.net MVC olmak üzere web uygulamarı ,Sql -Lite ile El terminal uygulamarı,MSSQL veri tabanı tasarım ve dizaynı ,Oracle Toad olmak üzere sektörde Aktif  olarak rol aldım .Jquery ,Javascript ,HTML5,Css 3  ve Web Api  ,Simple Page,Json Data ,No-Sql gibi konular ilgi alanımda olup çeşitli projelerde aktif olarak rol aldım.
 Eğitim Hayatım Başta BigeAdam,Arı Bigi, Wissen Akademi,Açık Akademi,GFN,Microsoft ,MEB,Bahçeşehir Üniversitesi Proje Yönetimi ,yazılım  alanında almış olduğum Üstün Başarı Belgeleri ve Ulusal Sertifikasyonlarla devam etti.

Son olarak çeşitli kolejlerde Robotik kodlama ,Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Öğretmenliği,Bilgisayar Öğretmeni, Yazılım Şef yrd gibi görevlerde bulundum.Freelance developer olarak web,masaüstü,el terminalleri,muhasebe modülleri,banka kaset sistemleri,e belediye,vergi modülleri,veri tabanı design,project managment gibi alanlarda destek vermekteyim.


Blog yazılarıma ilk başladığım günden beri "Bilgi Paylaşıldıkça Güzeldir" Felsefesi ile ilerledim.Sözlerimi  Kodla kalın diyerek noktalıyorum 


Saygılarımla Sinan Arslan






Html 5 Cv Uygulama paylaşan: sinan-d-arslan-1















4 yorum :

  1. Merhaba Sinan Bey;

    Firmamız Delta Teknik adına, var olan internet sitemizde birkaç değişiklik yaptırmak ve güncel tutmak istemekteyiz. Bu konuda profosyonel destek veriyor musunuz? 212 452 39 55 veya 5457411176 No'lu telefondan bana ulaşabilirsiniz. Geri dönüşünüzü bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. selam aleyküm kardeşim bi konu hakkında yardıma ihityacım var yardımcı olabilirmisin mail adresim erhan_cakici52@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba EFSANE OL,

      Soruları blog üzerinden almaktayım.Sorunuzu yazarsanız bildiğim bir konuysa elbette yardımcı olmak isterim

      Sil
    2. Merhaba Sinan hocam ben Ebubekir kalemci öğrenciniz

      Sil

Soru Görüş önerileriniz için gmail plus üzerinden + layın müsait olduğumda mutlaka yanıt dönüyor olacağım.